Paris


...DATUM: 2008-11-25 | TID: 18:53:08
Nu har jag kommit hem från danslektionerna med småtjejerna. De var så himla duktiga och goa, bra det för nästa gång smäller det, då kommer tjocka släkten och tittar :)
Jag måste bara säga att jag hade världens mysigaste franskalektion idag, min lärare hade tänt ljus och dukat upp med talrikar och servetter. Vi skulle ha ostprovning jag och min lilla grupp på tre personer, så vi åt ost och pratade om Paris resan vi ska göra till våren! Så kul :) Jag längtar, jag har alldrig varit där så det blir jätte kul. Det var ialla fall en super bra start på en jobbig dag.
Snart börjar Desperate Housewives, jag längtar... Först kanske jag tränar, om mamma får med mig. Känner mig lite trött och sliten.. ;)
Måste bara tipsa om världens goaste låtar just nu, av The Script. Lyssnar ihjäl mig de är perfekta när man känner sig lite nere i hörsmörkret.



Bästa låtarna är
Before the worst
The end were I begin
The man who can´t be moved
och givetvis.. Togehter we cry

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback