Mysdagen


...DATUM: 2008-11-23 | TID: 13:01:30
Äntligen dags för min mysdag!
Nu har jag tränat och kollat på sex and the city, så nu är det bara lite fika och plugg kvar. Ikväll är det damernasafton, som vanligt. Ikväll ska jag och mamma ta med oss vindruvor och annatt gott till relaxen :)
Nästa vecka blir hektisk med dans och plugg, men det går nog fort!
Jag tänkte, som vanligt, på en sak när jag kollade in sex and the city. Eftersom att jag är väldigt mycket mot sterotyper så reagerade jag på när Carrie säger att hon faktiskt inte faller för giftemål och barnfamilj, hon vill än så länge bara vara gift med sig själv! Och det gjorde mig glad, man behöver faktiskt inte göra så som alla gjort i evigheter. Sen tycker jag ju givetvis att kärlek är jätte fint och likaså giftemål och barn vill man ju också ha för att man på något sätt kan leva vidare. Men alla vill faktiskt inte... Jaja, nog tjatat från mig!
Passa nu på att mys ordentligt allihopa, det får man alltid göra:) Sätt på en film eller cd och bara mys. Även om ni behöver plugga så måste man ha en paus... Det måste alla unna sig.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback