Mys Lördag


...DATUM: 2008-11-22 | TID: 14:47:02

Åh vad det är härligt att bara mysa en hel dag.. Att bara ha mys framförsig hela kvällen :) Gårdagen var jätte lyckad, vi åt god mat och hade roligt! Så idag blir det lite lugnare... Nu har jag precis sagt hejdå till min älskling och städat. Vid fem ska jag till gymmet, hoppas på att magen inte blir arg på mig då. Jag har satt på Dirty Dancing i bakrunden nu när jag städat. Nu dansar de slut dansen, så fint! Mamma vill att jag och min blivande man i framtiden ska lära oss den dansen och dansa på vårt bröllop, hehe, varför inte? Jag har svårt att göra saker, som att städa eller göra mig iordning utan en film i bakrunden.. Konstigt, men jag antar att det är för att jag är så sällskapsjuk, och filmen gör att jag inte känner mig så ensam? Nu kurrar magen min. Hörs sen!

Kram Kram


Hett bröllop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback