Kalaslördag!


...DATUM: 2008-11-01 | TID: 15:56:42
Hej på er!!

Kul kväll igår, det blev hemmafest med mina tjejer och min pojkväns vänner.
Det var allt några söta små barn som kom och knackade igår, hihi, det är lite sorgligt att man aldrig kommer att gå omkring så igen, och tigga godis i skräckinjagande kostymer, men man får väl nöja sig med att andra tigger av en själv istället.
Hade även mammas värninna på besök igår, som vanligt uppstår det alltid en mycket het diskussion mellan dem. Jag tycker att det är kul att disskutera med dem, men det gäller att ha något bra att säga för säger man fel argument kan man få sig en ordentlig konfrontation.
Idag ska jag på trettioårsfest hos min halvsyster. Det ska bli jätte kul. Jag har hört om all god mat de ska laga... förrätten skulle bestå av tunnrullar med fyllning massa goa ostar, mummmms...
Det är så mysigt att träffa sin släkt och umgås, min släkt är ju en aning galen med alla exfruar, ingifta, plast - halvsyskon, barn och barnbarn. But i´m haning in there!
Tänkte ha min nya klänning idag, den mönstrade svarta och rosa jag köpte i tisdags. 
Hörs senare
Kram Kram

Halvsyster och födelsedagsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback