Jobb!


...DATUM: 2008-11-28 | TID: 10:17:31
Ingen skola för mig idag.. Det blev jobb på Joa Beslag istället! Vilket är pappas fru Jennys familjeföretag, så mysigt. Här sitter man med lite radio och packar handtag och dyrligt till claes olssons butiker. Helt okej jobb faktiskt, med goa människor och mysig mijlö, lite caffe raster med såklart :) Jag behöver nämnligen jobba ihop ytterligare julklappspengar, för idag smäller det, julklapparna ska köpas! Det känns som att det är lite väl tidigt, men det är det ju faktiskt inte...
Jag har också gjort mig en önskelista nu, efter mycket om och men.. Det blev: En Friis & Co morgonrock, en rosa Boomerang mössa, en guld topp till julaftonen och många andra tillfällen ;) och lite dollar till min ev. USA resa till sommaren :) Känns som bra grejer!

Nu ska jag jobba, jobba och jobba.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback