Hemmaspa


...DATUM: 2008-11-19 | TID: 14:32:58
Nu har jag precis tatt ett låångt och avslappnade bad. Med ljus, musik och massa krämer/produkter. Så skönt och uppfriskande. Varje gång jag har vart sjuk så tar jag mig alltid ett bad när jag är på bättringsvägen, för att må ännu bättre :) Ingen bio idag, men däremot mys med älskling. Måste träffa mina tjejer snart med, det var ju såå längesedan!
Nu måste jag sätta mig och plugga ikapp i lite ämnen... Man missar ju så himla mycket när man är borta i två dagar...
Pappa ringde förrästen och berättade att han fixat telefonen, jag har chans att få hans superbraiga telefon och han får mitt tillgodokvitto, deal. Så jag tänkte hämta den snart... :) hihi det finns inget roligare än en ny mobil? Eller inte mycket iallafall!


Fin va?

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback