God natt


...DATUM: 2008-11-20 | TID: 22:26:02
Nu ska jag sova, länge dessutom. Först lite sex and the city med lite drömmar om att bo i new york och springa runt i högklackat... ;) Sen ska jag sova. Har min lilla älskade sov morgon imorgon, så jag hoppas kunna vara pigg imorgon inför en kväll med tjejerna :) Vi ska äta middag och umgås hela kvällen. Det var längesedan. Hade tänkt mig komma till doktorn med för lite behandling till magkatarren, för nästa vecka sätter dansen igång på full gas. Åh vad jag längtar! Attberopå drömmar om NY... Ibland, ibland undrar jag varför jag inte valde att gå på ett gymnasium med musikalinriktning? Jag kanske inte vill jobba med det i framtiden, eller vill jag det? En utav drömmarna är ju det, jag måste underhålla på något sätt, det bara är så! Tänk att få sjunga dansa och spela teater, det är allt som jag älskar... Inte för att jag kan sjunga men man kan väl lära sig? ;) Fast det är bara en av måånga drömmar jag har.. En annan är att öppna en reklambyrå. Så kanske är det bäst att gå ekonomi och att dansa fyra pass i veckan? Då får jag ju trots allt lite av varje :) Som jag sagt tidigare, dream on.

God natt allihopa

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: josefine

Bästa serien/filmenn genom tiderna! om ja får säga de själv:P

2008-11-20 @ 23:17:58
URL: http://annajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback