Lillebror då...


...DATUM: 2008-12-21 | TID: 13:17:35

Oja,  det kom allt lite folk till Vallgatan igår! Sicken kväll det blev :)!
Nu sitter jag här och längtar tills ikväll, för det får man när man har lov, då måste man inte ta vara på varje ledig sekund.. Ikväll ska jag och mamma till damernasafton och sedan kolla på en film. Frågan är vilken; Reine och Mimmi i fjällen, Hearbreak Hotell eller en någon som hette Inside. Vi får väl se vad vi känner för helt enkelt.

Min lillebror var och handlade julklappar igår och eftersom jag nämnt att jag önskar mig en slags pälsväst av honom från zaras barnavdelning så gick min lille gulleplutt dit. När han insett att den inte finns i min stl så tänkte han köpa ett presentkort på 150:-, eftersom den kostade det. Han berättade detta för kassörskan som hjälpt honom och ställer sig i den 30 min långa kön. När han kommer fram säger samma tjej att man bara får köpa ett presentkort för 400 eller mer... Min lillebror är inte någon med högt temprament utan börjar bråka med kassörskan så att han nästintill blir utslängd?!Notera att hans totala julklappsbudget för all släkt och vänner egentligen var 150:- för honom... Allt detta för min skull? Lillbrosan då :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

I got some inside information från partyt ;) =)



guess who? :P

2008-12-21 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback