Pluggiplugg...


...DATUM: 2008-12-03 | TID: 14:05:23
Nu sitter jag på min eviga ekonomi lektion... Lektionen som aldrig tar slut, när läraren är borta och alla sitter vid varsin dator när det är en timma kvar tills vi slutar... Men så kan det vara :)
Idag ska jag plugga en del med Markus, får se hur det går..
Jag har bestämt med Frida idag att vi ska till Alingsås och julhandla på Lördag, det ska bli så mysigt :) Har inte vart i det nybyggda ännu. Så nu kommer jag att shoppa upp alla mina pengar på julklappar, det ska bli kul, om man hittar något bra åt alla! Kanske blir det franklänningen till mig själv? hihi jag får se! Nu ska jag avsluta denna lektionen med lite diagram, så att jag får något gjort...
Förrästen, jag har bestämt mig, jag vill göra akryl på naglarna, kosta vad det vill, det är såå fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback