Resa bokad!


...DATUM: 2008-12-18 | TID: 18:28:40
Nu har jag gått omkring på stan hela eftermiddagen och fönstershoppat... Jag hittade ett par vrål snygga skor, som jag tyvärr inte hade råd med... men det blev en sista liten julklapp och en håracessoar till mig själv, en fläta i läder som man har runt huvudet ni vet? Jätte fin :)
Jag var aldrig ledig idag... Insåg att jag hade en lektion att gå på så jag gick dit ialla fall,  det är ju ändå lov snart så nu kan man kämpa genom de sista dagarna..
Ikväll ska jag laga tacos med min familj och krypa ner under täcker och kolla på massor av sex and the city!
Den största nyheten idag är väl ändå att jag och mina tjejer bokade en resa. Vi åker 5 tjejer den 1 augusti till sommarens beräknade ungdoms resemål Mallorca - Magaluf! Jag längtar! :)


Det ser väl ok ut?...

Ha en härlig och mysig kväll

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: josefine

ville åka med er sötnos... tråkigt bara att vi kunde så olia datum...:( det var iaf kul att träffa dig idag snuffsan

2008-12-18 @ 22:05:40
URL: http://annajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback