En trött dag.


...DATUM: 2008-12-17 | TID: 17:01:32
Hur kan man  vara så här trött när man sover mer än vanligt? Fy, säger jag bara.. Jag var en sväng på gymmet, men insåg ganska snabbt att jag hatar att gå på gym? Jag tränar jätte gärna på gruppträningar, som Body Toning, men att gå omkring på ett tyst och stila gym med tråkig musik i bakrunden gjorde mig bara trött.. Kanske är jag bara ovanligt gnällig idag, vem vet? ;)
Idag ska jag i alla fall få en del pluggat och glädjas över min sovmorgon imorgon! :) Sen ikväll är det Bonde, jag längtar! Tjejerna kommer som sagt hem till mig, så jag får se vad jag kan ta fram och bjuda på... :)
Mamma jobbar sent idag, kanske knackar någon snart på dörren och frågar vilken pizza jag vill ha? ;) Hope so..


Min favorit bonde, Peter

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback