Det behövs alltid lite kärlek i mörkret.


...DATUM: 2008-12-16 | TID: 21:34:30

Hallå Hallå :)

Ännu en rastlös dag.. Jag som alltid brukar hitta på någonting att göra, men inte idag.. Jag som alltid brukar hitta på saker att göra. Jag har bytt julklapp och gosat med cicci, fick en jätte go parfym av Naomi Campbell :) Annars har jag bara gått omkring och gjort ingenting, som man säger..
Imorgon blir det Bonde söker fru, hemma hos mig kanske, så då bänkar sig alla tjejerna framför finalen! Kanske är ledig på torsdag, det hade vart såå skönt för då är det ju lov sen :) Nu stapplar man sig genom de sista dagarna, eller ialla fall jag.. Idag var jag pinsamt nog så rastlös att jag satte mig och skrev på en uppsats som ska vara inne ett tag efter lovet, haha, men det är ju skönt att ha den gjord sen ;).
Nu ska jag inte plugga, utan lägga mig och mysa till Love Actually. Jag behöver lite kärlek och julstämmning i mörkret!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback