Tisdags förkylning...


...DATUM: 2008-12-09 | TID: 14:56:06
Fy.. nu är jag sjuk igen, skulle kanske inte tränat igår.. men sola gjorde jag, och det blev bra :)!
Nu har jag slått in alla julklappar och staplat upp så att mina nära och kära kan klämma på dem, haha. Min bror köpte precis min ipod för 450 så nu blir det akryl imorgon! jihoo :) sitter och slår in den till honom, som en liten tidig julklapp. Idag ska jag bara dega och plugga, fick reda på att jag ska hålla det slutliga och viktiga talet i presentationsteknik på torsdag? Jag som inte ens vet vad jag ska prata om... men men. Tänkte städa upp lite i mitt kära rum och kolla sex and the city innan jag pluggar... det behöver jag.

Var inne och kollade resor idag jag och tjejerna.. Så jag tänkte lägga upp ett minnesvärt kort från förra underbara resan :)


Vad gott vi sover, eller hur..?

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback