Tack Frida!


...DATUM: 2008-12-30 | TID: 17:31:22

Här sitter jag i min säng och bloggar medan min kära vän syr upp min klänning.. visst har jag det bra? Jag tror att Frida vet med sig hur resultatet hade blivit om jag gjort det själv och hon ska ju trots allt vistas med mig en hel kväll, så hon kände väl att det var lika bra att hon styrde upp det! Det blev iaf en lila klänning som jag velat, med en liten rosett under bysten, lite lång dock så nu ryker 20 cm..
Imorgon blir det iaf middag hos Emma först, med lite blandade tjejer och efter det hittar vi på något kul såklart! Vi är inte riktigt bestämda på vad vi gör, det finns prat om lite olika ställen. Så det blir nog jätte roligt :)
Jag och helle bestämde oss för att åka in till panduro och köpa nitar och strass så vi kan tillverka egna små väskor och annat. Vi har insett att vi har lite samma stil just nu, mycket fransar lite nitar och så. Jag gillar väldigt mycket olika stilar i och försig, jag är väldigt mycket för stilrent också just nu, en enkel tunika i någon naturfärg och snygga smycken till. Gosiga halsdukar är också något som sitter högt upp på listan!
Nu ska jag krama om min underbara vän ordentligt som tack för hjälpen!
Ha en bra kväll,

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback