Shopping


...DATUM: 2008-12-29 | TID: 20:47:39
Herregud... man blir allt bra trött av att gå runt på stan i 7 timmar när det är rea... Jag helle, hennes goa bror och Frida tog oss en heldag med shopping. Jag hittade allt lite fynd! Nyårsklänning, jätte snygga skor från zara, en vid vacker tunika från gina och lite andra småsaker. Jag glömde mitt kontokort hemma dock, så jag hade bara mina pengar som jag fick för att lämna tillbaka mina lexington byxor! Det var la tur att jag höll mig till det kanske.. :) Inga mer kläder har jag ju bestämt..

Idag ska jag mysa med hellie och kolla film! Det ska bli så mysigt så. Vi har precis färgat hennes hår brunt, så nu återstår det att se :) Jag hoppas att jag lyckades...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback