Rastlös Måndag


...DATUM: 2008-12-15 | TID: 15:37:59
Inget plugg idag... Underbart... Undrar varför jag känner mig rastlös, det ska ju vara skönt att inte ha någonting att göra, men man kanske har blivit van? Sitter här och dricker smoothie med Moulin Rouge i bakrunden. Ändå är jag rastlös... det kan vara för att jag är ensam hemma, då har jag ofta tråkigt. Alldeles tyst och tomt. Dessutom går det aldrig något bra på tv denna tid..

Idag blir det träning med Frida, cicci och mammsen, vi går på Body Toning :) Sen ska jag hem och klä granen med min kära familj! Blev inget med det igår. Det blev ost och kex till sex and the city. Mamma köpte alla mina julklappar igår... hon sa att allt förrutom en sak blev som önskat men att hon köpte något liknande.. Jag skulle gissa på att morgonrocken var svår att hitta.. men det återstår att se :)
 

Mitt recept på goaste smoothie:
3 dl vanilj-jordgubbs yoghurt
1 dl jordgubbs fil
1/2 dl apelsin juice
1 paket färdig smoothie frukt på påse (finns i mataffär)


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback