OC och Hellie


...DATUM: 2008-12-05 | TID: 16:36:38
Åh vad skönt med fredag... Nu bara myser jag med hellie och kollar oc.. :) Ikväll ska jag, hellie och ida bara mysa gärnet hos hellie och ladda inför imorgon. Då blir det utgång! Ska även julshoppa i Alingsås med Frida, lite rest julklappar som behövs nu när man tänkt ut vad man ska ge.. Fick även ett super bra pris på akryl naglar, 400:- första gången och 300:- återbesök! Detta är ju dock en privat kontakt... Så det längtar jag efter.
Gårdagen var super mysig, hemma hos min Frida. Vi kollade på Leagelly Blond och åt lussekatter (utan saffran såklart) ;).
Nu ska jag kolla lite oc innan vi ska hem och laga lite mat hos mitt hjärta Hellies.blogg.se

Have a great night

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback