Mysmorgon..


...DATUM: 2008-12-13 | TID: 13:07:30
Nu har jag haft en riktigt mys morgon, utan Ida tyvärr.. hon åkte från mig vid 8 imorse till stallet. Jag vaknade dock lite senare och la mig framför tvn.. så skönt :) Nu har jag tankat Ipoden med massa bra låtar, kollat vad jag ska ha på mig ikväll och ätit ännu mera choklad! Jag ska ta bussen 20 i 4 till Frida så jag har allt lite tid på mig att mysa och ladda. Är lite smått nervös för repet imorgon måste jag säga.. jag får träna lite på dansen innan...

Nu ska jag sätta på en go film :)

                      
Mysigaste julfilmen...                                                  Mysig måbra film...

Knepig filmsmak?..
Den bästa jul och måbra filmen som finns är ändå:



Lite tips bara... :)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: KG

varför tipsar du inte om Legend of the Seeker? :P:D

2008-12-14 @ 06:12:09
URL: http://klart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback