Mera sportkläder


...DATUM: 2008-12-01 | TID: 16:58:19

Hej på er!
Nu sitter jag här och dreglar över mammas nya tränigsskor... Jag vill också ha nya träningskläder och skor. Det spelar ingenroll hur många toppar det finns i garderoben, en ny går inte att jämföra med, som med vanliga kläder. Ändå unnar jag mig aldrig träningslinnen trots att de annvänds flera gånger i veckan.. Konstigt.!
Idag har jag vart hemma och pluggat ikapp lite, hade ju problem med magen förra veckan. Det har vart underbart att sitta hemma och lyssna på julmusik hela dagen med lite te, läxorna var väl inte lika roliga men... Det är så mysigt att äntligen närma sig julen ordentligt! Jag vill bara köpa en masssa fina julklappar till alla mina nära och kära, men jag har inte råd... Tyvärr! Skulle inte heller säga nej till den champangefärgade fransklänningen från H&M.. Den är så läcker :) Lite tuff men ändå söt, vilket jag är! ;)

Nu ska jag snart till träningen


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback