Massor av julmat.


...DATUM: 2008-12-20 | TID: 17:30:54
Jag fick en jättefin pälskrage av min kära gammelmormor :) Den ska invigas idag! Jag och Helena älskling ska på middag på Vallgatan hos goingarna idag istället. Vi ska laga en mycket fin och god middag.. tacos ;)
Sen kanske vi gästas av annat folk, vem vet? :)

Idag har jag även vart på jullunch, ännu ett julbord alltså.. det blir endel julbord när man har skilda föräldrar och massor med släkt att fira med. Det var väldigt mysigt och gott. Mina småsyskon var så finklädda och uppjagade över presenterna så! Man blir så glad av de små lintottarna!

Nu ska jag bara mysa och ta det lite lugnt innan det är dags för stan.. Kolla lite tv och dricka en kopp te kanske.

Ha en bra kväll!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback