LOV


...DATUM: 2008-12-19 | TID: 14:06:06
Lov lov lov! Gud så skönt! Idag ska jag och Hellie ha myskväll och fira att det är lov :) Först ska jag hem till min gammelmormor antagligen, ska fika lite med henne och se om jag kan få tag på någoning i päls att låna... Det finns ingen elegantare nittioåring än min kära Brita.. Hon har en riktigt maffig garderob med saker hon aldrig kommer att använda igen, jihoo säger jag :) Jag är väl mest ute efter en päls att ha över axlarna, mamma sa att hon hade en jätte fin sådan..! Vi får se vad det blir.



Vi lekte den där julklappsleken idag i skolan, och det var lite interessant eftersom jag skriver en uppsats om dåliga förlorare. Det var en del som tog denna lek med chokladkakor väldigt seriöst, skrek och gapade. Medans jag bara satt där och stirrade, jag förstår inte riktigt hur man orkar lägga energi på att vinna lite choklad? Det är ju jätte kul om man gör det, men om man inte blir galen utan tar det som det kommer, så blir det inte lika jobbigt när man inte vinner. Eller det kanske bara är jag som är tråkig? Leken blir ju roligare med de där galna vinnarna, det är ju sant :)

Nu ska jag bara glädjas över att det är lov, och inte göra någonting.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback