Julstädning


...DATUM: 2008-12-23 | TID: 13:13:32
Då var det dan före dan. Idag ska jag hem till Frida och kolla på film, det blev ju aldrig någonting igår. Känns sjukt att det är julafton imorgon? Det går så fort! Fortsätter det i denna takten sitter vi snart på flygplatsen på väg till Magaluf, hihi.
Vi hade som sagt julklapps utdelning igår, jag och tjejerna, jag fick ett sött doftljus och en god handkräm :) Så fint. Vi gästades även av goingarna, Daniel och Calle. Lyssnade på gammal go musik och planerade torsdagen! Sen sov jag hemma hos min älskling Hellie, lika mysigt som alltid ;)


Hellie och jag

Måste även julstäda lite idag.. damsuga och plocka undan, gästerna kommer väl inte att hänga på mitt rum men det finns en dag om året som man städar ihjäl sig, idag. Det är väl lika bra att ha en sånn dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback