Julkalender för mig?


...DATUM: 2008-12-01 | TID: 23:18:46
Ja, visst är det lite tråkigt att man känner sig för stor för årets julkalender vid det här laget.. Det kan vara super mysigt att ta en titt om man har tid någon morgon men att ställa klockan för det, nej, tyvärr. Fast själva gjejen att gå upp och titta på något juligt och mysigt varje morgon till frukosten är inte fel, så varför kan man inte ha en till julkalender för oss lite större/vuxna? hihi, det skulle väl vara mysigt? Eller är det kanske bara jag som gör allt för att få det mysigt..


Nu har jag precis tränat massor, Body Toning och dans.. Så nu får jag ledigt ett tag ;) Heelt slut. Fast nu börjar uppvisningarna närma sig! :) Imorgon är det dags för mina småtjejer att visa vad de kan, det blir spännande.
Nu ska jag sova, har ett tidigt prov imorgon....
Sov Gott!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback