Juldagen och annandagen


...DATUM: 2008-12-27 | TID: 12:30:43
Nu har jag halkat efter lite i dagarna pga dåligt internet. Juldagen var väldigt lyckad :) Vi åkte hem till alla vänner på vallgatan och förfestade, eller rättaresagt så förfestade vi inte för det blev aldrig någon utgång, vi stannade där och hade roligt med alla goingar hela kvällen!
Dagen efter, igår, fyllde mammsen år så det firades med god middag och tårta :) Hellie var också med och firade, så trötta som vi var har vi inte vart på länge, vi vaknade klockan 10 somnade om efter ett tag och sov till 3... Men det är ju lov!
Så vi gosade hela dagen, kollade gamla Paradise Hotell avsnitt åt godis.
Jag hade köpt en jättefin grön gosig halsduk till mamma som jag antagligen kommer att sno ofta... Från H&M 129:-.
Idag är det lördag trots att det känns som måndag. Jag kanske träffar Helle även idag, vi får väl se vad som händer. Så länge det är lov kan man bara ta varje dag som den kommer och göra vad man känner för. Det rycker lite i mig att åka in och kolla rean, men det blir nog ingenting av med det idag.. Måndag smäller det! Jag har iof bestämt mig för att inte köpa mer kläder innan jag har haft på mig allt i min garderob.. men det finns ju annat man kan köpa än kläder!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback