Fredag kväll!


...DATUM: 2008-12-12 | TID: 23:59:05
Nu ligger jag och myser med min lille älsklings ida :) vi har vart i ullared idag och handlat julklappar! Inget för mig dock, mer än smakråd och hårspray :) Lite choklad med såklart, som vi mummsar på.. Är fortfarande blöt på klänningen efter att ha sprutat ut halva loka flaskan över mig... man ska inte skaka kolsyra... ;)
Blev inget bloggande igår, men torsdagen blev en mysig dag med britney spears dokumentär med mina tjejor och övernattning med mycket mys hos hellie :)

Imorgon blir det firande av Frida som fyller 18, med middag och utgång! Bloggar och lägger ut bilder så fort jag kan :)
Har även rep för dans uppvisningarna på söndag...seegt!
Nu ska vi kolla på sex and the city och ladda massor inför imorgon

försatt trevlig kväll allihop...!


Grattis Frida älskling!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback