Filmkväll?


...DATUM: 2008-12-28 | TID: 15:43:09
Hej läsare :) Nu ligger jag här igen i min soffa med min dator, en stor te kopp med blackurrant smak och kollar på jönssonligan. Är det bara jag som tycker att det går jättemånga mysiga filmer nu i dagarna? Det finns nästan inget bättre än att ligga i soffan med te och kolla på gamla filmer, romantiska, spännande eller bara mysiga.  

Igår hade jag och min älskade vän hellie bestämt att vi skulle mysa med våra killkompisar på vallgatan, bara film och mys, men nej, så blev inte fallet. Vi festade allt till det och hade skoj sedan gick vi till ett ställe på vasagatan. Jätterolig kväll men det blev väl inte riktigt som planerat ;) Bilder kommer.

Nu måste jag laga lite mat till min hungriga familj, då blir min älskade mamma glad. Det blir nog en enkel rätt, ungsbakad falukorv med mos skulle jag tro! Muumms...

Idag blir det bara en massor av sex and the city med massor av te...

Ha en mysig söndag.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japps det är fortf aktuellt =)

2008-12-28 @ 20:37:23
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback