Farlig hobby


...DATUM: 2008-12-30 | TID: 20:32:17
ASOS Lace Appliqué  Dress



Jag sitter här och internetshoppar.. Dessa fina klänningar finns på Nelly och Asos. Jag har kommit på mig själv att jag älskar att nätshoppa, det är så skönt och spännande, för man vet ju inte riktigt hur de ser ut eller sitter förrän man fått hem dem.. Inte kostar det någonting heller, om man inte behåller det alltså, fast om man shoppar från asos eller liknande är det ju frakt och annat, men från svenska företag är det ju ingen kostnad! Hur som helst är det nog en farlig hobby.. men men. Klänningen som Frida sydde upp blev jätte bra, nu längtar jag jättemycket till att jag ska få ha på mig den!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback