Andra Advent!


...DATUM: 2008-12-07 | TID: 17:26:57

Japp, och det ska jag fira med julbakning hos Pernilla :) Alla tjejerna ska träffas och baka knäck, lussekatter, pepparkakor och marsipanbollar... Muuumms.
Gårdagen var jätte kul, synd bara att en av mina älsklingar tyvärr valde att åka hem till sängen och sova ruset av sig istället för blvd... men vi hade kul ändå, hade som väntat fruktansvärt ont i fötterna... men vill man bli 10 cm längre får man kämpa! :) Jag kan lägga ut bilder när jag får tag på dem.
Sitter med mina franska papper och försöker plugga lite med, har ett prov på tisdag! Blää.
Ingen dans i veckan iaf, bara mys oh mys. Ladda upp inför dansuppvisningen i Möndal den 16 e och 17 e. Jag dör av längtan att få stå på scen igen :)

Nu ska jag julbaka, god andra advent vänner!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: KG

Måste ge dig en eloge för att du inte lägger upp massa bilder som alla andra brudar.. Med det sagt, dags att lägga upp lite bilder kanske? Förövrigt, Legend of the Seeker, förbannat bra serie. Rekommenderas starkt, tar dock ett par avsnitt att växa på en. Något annat som är väldigt bra och roligt, det är GameBoy.. Har förövrigt önskat mig ett alldeles nytt i julklapp av min kära vän Patrik Tall, han e sneeel, och den ska vara rosa.. Ville du ha den där boxen med hela säsong 1 av Legend of the Seeker.. En jävligt bra serie förövrigt. Påtal om det, Legend of the Seeker, hur blir det med de där bilderna?



Glömde nästan, Legend of the Seeker, FANTASTISK serie.



PS.

Legend of the Seeker, kolla upp det.

2008-12-08 @ 05:32:41
URL: http://klart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback